Vi søker kontaktpersoner som kan hjelpe oss med nyheter og informasjon fra:
Send e-post til knp@nettpartner.no
Vi søker kontaktpersoner som kan hjelpe oss med nyheter og informasjon fra:
Opplev Milwaukee på digitalt
Fra Milwaukee melder Harley-Davidson at de for første gang på 118 år samler sitt globale publikum i en virtuell produktlansering den 19. januar. (Meld deg på via link og få oppdateringer frem mot arrangementet.) Harley Davidson Oslo, Harley Davidson Bergen, Harley Davidson Ålesund (ikke Pan Amerika forhandler), Harley Davidson Midt-Norge (Trondheim), Harley Davidson Vestfold (Sandefjord) og Harley Davidson Nord-Norge (Ballangen). Pan America kommer til å bli lansert i et eget event den 22. februar.
Eventyrer Jason Momoa deler lidenskapen sin
Den amerikanske skuespilleren, produsenten og motorsykkelentusiasten Jason Momoa spiller en viktig rolle på arrangementet 19. januar. Momoa er alltid på jakt etter nye eventyr, og vil dele sine tanker om hvordan Harley-Davidsons nye motorsykkelmodell Pan America har styrket hans lidenskapen for Harley-Davidson og skapt nye muligheter for å utforske verden utenfor asfalterte veier.
– Harley-Davidson skaper nye eventyr med flotte mennesker og forbløffende steder. De har gitt meg ny inspirasjon som vist i United We Will Ride-serien. Jeg har gledet meg til samarbeidet med Harley-Davidson og til å få se og kjøre motorsykkelen Pan America 1250. Dette er et kjøretøy som kombinerer villmarksinteressen min med det ukjente – og Harley-Davidson.
– Folk kommer til å elske denne motorsykkelen fra Harley-Davidson, forteller Jason Momoa.
– Vi gleder oss til å virtuelt kunne vise fram inspirasjonen og lidenskapen som ligger bak motorsyklene våre for et globalt publikum. Endelig kan vi lansere Adventure Touring-motorsykkelen Pan America til glede for HOG-ere, kunder og forhandlerne over hele verden, forteller Theo Keetell, VP Marketing for Harley-Davidson.
H-D 21
– Under H-D 21, selskapets første virtuelle lansering, vil Harley-Davidson lansere nye motorsykkelmodeller, teknologi, deler, tilbehør og bekledning for 2021, forteller Herman Ronaas som er District Manager i Harley-Davidson Nordic i Norge. Dette er perfekt timing i forkant av Motorsykkelens Uke i Norge fra 15. – 20. februar. De som følger lanseringen vil få høre fra Harley-Davidsons ledere, produkteksperter og entusiaster om de mange produktene som nå er på vei til en Harley-Davidson forhandler nær deg. Gjennom motorsykkelens uke vil vi også bygge opp forventningene til lanseringen av Pan America som kommer til å bli lansert i et eget event den 22. februar, sier en entusiastisk Herman Ronaas.
– Registrer deg på www.H-D.com/21 for å delta på lanseringsarrangementet H-D 21, avslutter Herman Ronaas hos Harley-Davidson.
Om Harley-Davidson
Harley-Davidson sin visjon er å bygge videre på selskapets stolte motorsykkelhistorie, samt å være bransjeledende gjennom innovasjon, utvikling og engasjement. Vår oppgave: Vi bygger ikke bare maskiner – vi står for en tidløs jakt etter eventyr og frihet for sjelen. Siden 1903 har Harley-Davidson definert motorsykkelkultur med et økende produktsortiment bestående av innovative, unike og tilpasningsdyktige motorsykler, samt motorsykkelopplevelser og enestående tilbehør, utstyr og motorsykkelbekledning. Harley-Davidson Financial Services leverer finansierings- og forsikringstjenester, samt andre programmer som hjelper Harley-Davidsons motorsyklister på veiene. Finn ut mer på www.harley-davidson.com
Del denne artikkelen på sosiale medier
Flere nyheter fra Reitwagen.no
Ring Kenneth Nordahl-Pedersen på 951 57 201 eller send en e-post til knp@nettpartner.no