Vi søker kontaktpersoner som kan hjelpe oss med nyheter og informasjon fra:
Send e-post til brjretainer@gmail.com
Send e-post til brjretainer@gmail.com
Ducati E-Bikes-prosjektet ble startet i 2019. Med den nye Ducati Futa har Ducati et komplett utvalg av el-sykler.
Ducati MIG-S
Sykkelen er en smidig, høyytelses og morsom All Mountain, som skal takle alle løyper og sikre maksimal moro i alle forhold. For 2022 har den elektriske terrengsykkelen fornyet design med ny sporty farge. MIG-S tar også et viktig skritt med en høyytelses Shimano EP8-motor.
Den nye Shimano EP8 er en lett motor (2,6 kg i vekt), som leverer opptil 85 Nm dreiemoment. Ved hjelp av Shimano E-tube Project App er det også mulig å tilpasse motorens karakter til dine behov selv via smarttelefonen trådløst.
Ducati MIG-S leveres med RockShox 35 RC gaffel og RockShox SuperDeluxe demper, som er justerbar og har en vandring på 150 mm foran og 140 mm bak. Girsystemet er et SRAM 12-girssystem. Bremsesystemet er et 4-stempels SRAM Guide T med 203 mm skiver. THOK e-plus-hjul på 29″ foran og 27,5″ bak er utstyrt med Pirelli Scorpion Enduro S-dekk foran og Pirelli Scorpion EMTB-S. Sykkelen leveres med et 630 Wh Shimano-batteri som er plassert lavt og sikrer et lavt tyngdepunkt og god stabilitet.
Ducati TK-01RR Limited Edition
Sykkelen sies å være en eksklusiv versjon av Ducati e-enduro, med sikte på å forbedre ytelse og handling.
Den leveres med Öhlins DH38 luftgaffel i motorsykkelstil med to plater (180 mm vandring) og Öhlins TTX fjærstøtdemper (170 mm vandring). Dette skal sikre god kontroll i nedoverbakke, samtidig som den gir god effektivitet i oppoverbakker. Med 11-trinns Shimano Di2 XT elektronisk gir, får man alltid rask og presis giring, mens Magura MT7-bremsene med 220 mm skiver foran og 203 mm bak er blant de kraftigste bremsene tilgjengelig på markedet. Crankbrothers Synthesis-hjul (29″ foran, 27,5″ bak) med karbonfelger med variabel tykkelse bidrar til å forbedre presisjonen ytterligere, og gir et utmerket vekt/styrke-forhold. Oppsettet inkluderer også et Renthal karbonstyre, en Fizik-sadel med integrert verktøyholder, og et karbonbatterideksel.
Ducati Futa
Ducati Futa er en landeveissykkel for de som ønsker å trene, ha det gøy og tråkke maksimalt selv over lange avstander og de mest krevende stigningene.
Den leveres med Karbonfiber monocoque-ramme. Motoren, plassert på baknavet, er FSA System HM 1.0 med 250W og 42Nm dreiemoment, som er blant de letteste og mest kompakte i sin kategori (3,98 kg). Denne motoren er utstyrt med 5 assistansenivåer som kan velges via Garmin-kontrollen på styret, som lar deg styre ønsket støttenivå. FSA-appen, tilgjengelig for iOS- og Android-enheter, lar føreren se statistikk, systemstatus, gjenværende batterilevetid og ladestatus raskt og intuitivt. Gjennom appen er det også mulig å laste ned eventuelle programvareoppdateringer og kommunisere med FSA servicesentre rundt om i verden.
Takket være den lave vekten (12,4 kg i M-størrelse) er Ducati Futa responsiv og. Standard FSA K-Force WE gruppesett har 2×12-trinns trådløs elektronisk giring, kraftige 160 mm skivebremser med justerbare UD karbon utskiftbare spaker og kranksett med pedalarmer i karbon. Vision AGX30-hjulene med karbonfelger er utstyrt med 35 mm Pirelli Cinturato Velo TLR-dekk. 250 Wh FSA-batteriet er integrert i nedrøret og en valgfri 250 Wh rekkeviddeforlenger er tilgjengelig som ekstrautstyr.
Nye Futa vil også være tilgjengelig i en Limited Edition: tilgjengelig kun i 50 nummererte enheter, laget for de som leter etter en e-vei med enda mer sofistikert standardutstyr som gjør sykkelen enda lettere (12,2 kg).
Del denne artikkelen på sosiale medier
Flere nyheter fra Reitwagen.no